Smluvní podmínky
Smluvní podmínky
Vážení klienti,
vážíme si toho, že jste se rozhodli nás navštívit, připravili jsme pro Vás následující obchodní podmínky:
TrendStudio poskytuje kadeřnické služby a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním služby (osobně, telefonicky, SMS), nákupem dárkového poukazu nebo produktu projevuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Nesouhlasí-li kupující s obchodními podmínkami, má možnost služeb nevyužít.
OBJEDNÁVKY A RUŠENÍ TERMÍNŮ
- při objednání kupující musí sdělit údaje - jméno, příjmení, telefonní číslo. Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny, zveřejňovány, ani poskytovány třetím osobám.
- změnu termínu či jeho zrušení je nutné ohlásit nejpozději 24 hodin před smluveným termínem - osobně, telefonicky, SMS. V případě pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu (méně než 24 hodin předem) si poskytovatel vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek (ušlý zisk) ve výši 50% z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 30 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele či mu bude doúčtován při následující návštěvě.
- dostaví-li se kupující na objednanou službu se zpožděním, bude mu ošetření zkráceno tak, aby zákazník, který je objednaný po něm, mohl být obsloužen bez prodlevy. Kupující uhradí cenu za celou službu dle ceníku.
- nedostaví-li se kupující na objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu(změna termínu však nejdéle 24 hod. před smluveným termínem), poskytovatel si vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 30 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto kupujícího již neobjednat na žádnou další službu do studia.
- Pokud bude vámi vybraná služba delší, než 3 hod (tj. např. Balayage, komplikované barvení), požadujeme poplatek 50% zálohy za objednané služby předem a to buď převodem na účet, nebo v hotovosti v salonu do 24hodin po domluvení termínu. Jestliže se tak nestane, službu nebudeme rezervovat. Také žádáme o včasné zrušení Vaší rezervace. V případě, že se tak nestane do 24 hod předem, záloha propadá.
- Vyhrazujeme si právo ve výjimečných případech, zrušit nebo přesunout Vaši objednanou rezervaci. Například z důvodu nemoci, výpadku el. energie apod. Pokud by tato situace nastala budeme Vás kontaktovat v nejbližším možném termínu o přesunutí rezervace.